loading...
سرزمین دانلود
آخرین ارسال های انجمن
امیر حسین بازدید : 123 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (2)

دانلود دوبله فارسی فصل اول انیمیشن اژدها سواران – Dragons: Riders of Berk 2012

 

Dragons: Riders of Berk WebRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

|مجموعه سوم، شامل قسمت های ۹، ۱۳ و ۱۴ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

dragons riders of berk cover دانلود دوبله فارسی فصل اول انیمیشن اژدها سواران   Dragons: Riders of Berk 2012

 

نام انیمیشن: Dragons: Riders of Berk – اژدها سواران

ژانر: انیمیشن، کمدی، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۴۸ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

دوبله فارسی (گلوری)

IMDB

خلاصه داستان: اژدهایان: سواران برک (Dragons: Riders of Berk) یک مجموعه تلویزیونی و آمریکایی انیمه شده توسط کامپیوتر می باشد که در شبکه Cartoon Network پخش می شود و بر پایه فیلم How to Train Your Dragon که محصول سال ۲۰۱۰ می باشد، ساخته شده است. این مجموعه نقش یک پل بین فیلم سال ۲۰۱۰ و فیلم سال ۲۰۱۴ را دارد. قسمت اول این انیمیشن سریالی در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۱۲ پخش شد و طبق برنامه دارای ۲ فصل ۲۰ قسمتی می باشد. داستان سریال در ادامه فیلم How to Train Your Dragon اتفاق می افتد، سواران برک، Hiccup را دنبال می کنند در حالی که او قصد نگه داشتن تعادل بین وایکینگ ها و اژدهایان را دارد. در این سریال، Hiccup، Toothless و سایر نوجوان های وایکینگ در تست هایی در آکادمی تربیت دراگون قرار داده می شوند که در آن ها شرایط به مراتب سخت تر از برک است، اژدهاهای جدید  خیلی سخت تربیت می شوند و دشمنان جدید که می خواهند رابطه بین اژدهاها و وایکینگ ها را خراب کنند و …

امیر حسین بازدید : 535 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (6)

دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC

Mortal Kombat Komplete Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC

| دانلود نسخه کامل FLT  با فرمت iso |

| UPDATE 1.06-CPY به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۷/۰۳
بستر های مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن/مبارزه ای
زبان: ENG  
حجم فایل: ۸٫۴۹ GB

نبرد مرگبار یا مورتال کامبت (به انگلیسی: Mortal Kombat)، نام مجموعه بازی رایانه ای در سبک مبارزه ای و ماجرایی است که ایده اصلی آن متعلق به اد بون (به انگلیسی: Ed Boon) و جان توبیاس (به انگلیسی: John Tobias) می باشد که تا کنون ۹ نسخه از آن به صورت رسمی و در ژانر فایتینگ و ۳ نسخه در ژانر ماجرایی منتشر شده است. رایدن شخصیت محبوب و اشنایی که از اولین نسخه های مرتال کمبات در بازی نقش اصلی را داشت. او با کمک یک نشان شیشه ای می تانست اینده را ببیند او در این داستان متوجه می شود که شائو خان شخصیت منفی این داستان سعی دارد تا اتحاد بین اعضای مورتال را از بین ببرد و خودش بتواند بر دنیا تسلط داشته باشد. رایدن که از این نقشه شوم شائو خان مطلع شد سعی کرد تا مانع این کار او شود. Mortal Kombat در چند شماره ی آخر خود بویژه زمانی که به بعد سوم پا گذاشت عمق گیم پلی خود را از دست داد و دل طرفدارانش را آزرد اما Mortal Kombat 9 به ریشه های حقیقی سبک Mortal بازگشته طوری که تمام طرفداران قدیمی این سری با گیم پلی سریع و خونین آن ارتباط برقرار می کنند و تمام ضربات و فنون تک به تک در ذهنشان مرور می شود.

آیا قادر به دانلود این بازی نیستید ؟

buy

قیمت فقط ۶۰۰۰ تومان

 جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

امیر حسین بازدید : 153 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (2)

دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC

Deus Ex The Fall | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Deus Ex The Fall برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

| UPDATE 1.01-CPY به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۴/۰۳/۱۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱٫۶۹ GB

اطلاعات بازی :

بازی Deus Ex The Fall چهارمین سری از بازی های پرطرفدار و شگفت انگیز Deus Ex می باشد که چند ماه پیش برای سیستم عامل های  iOS و اندروید منتشر شده بود. داستان بازی در سال ۲۰۲۷ رخ می دهد، چند سال قبل از جریانات بازی Human Revolution و پس از اتفاقات رخ داده در زمان The Icarus Effect، بن ساکسون در تلاش برای نجات زندگی خودش می باشد! سال ۲۰۲۷ انسان ها در عصر طلایی تکنولوژی و علوم هستند، ظاهر سربازها متفاوت شده و Augmentation اصل اول تبدیل شدن به یک سرباز قدرتمند گردیده است! با پیشرفت تکنولوژی سربازهای نیمه انسان و نیمه ماشین، وسایل و قدرت های ماوراء الطبیعه ای دریافت کرده اند که آن ها را به شکل ربات های انسان نما تبدیل کرده است.

آیا قادر به دانلود این بازی نیستید ؟

خرید بازیDeus Ex The Fall | تاپ 2 دانلود

قیمت فقط۴۰۰۰تومان

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

امیر حسین بازدید : 155 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (4)

دانلود بازی Deadpool برای PC

بر خلاف اکثر بازی هایی که امروزه ساخته می شوند و در آن ها شما شخصیت یا به قولی آدم خوبه بازی هستید،در بازی Deadpool داستان فرق میکند.در این بازی شما کنترل یک ضد قهرمان صد البته شوخ طبع را بر عهده میگیرید بنابراین احتمال وجدان درد گرفتن در حین بازی زیاد است.در رابطه با Deadpool باید گفت که او یکی از محبوب ترنی شخصیت های کمیک در سراسر جهان است.همچنین این اولین بار نیست که با این شخصیت در بازی های رایانه ای روبرو می شویم؛بلکه او پیش از این در بازی هایی مانند X-Men Legends II: Rise of Apocalypse و یا Marvel: Ultimate Alliance نیز حصور داشته است. داستان بازی به زمانی بر می گردد که Deadpool ماموریتی مبنی بر کبه قتل رساندن یک گزارشگر اخبار به نام Chance White بر عهده می گیرد.دلیلش هم آن است که شبکه ای که این گزارشگر در آن کار میکند برنامه به نام Jump the Shark می سازد که در آن شخصیت های معروف باید از روی استخری مملو از کوسه های درنده بپرند.علاوه بر این،داستان حول شخصیت هایی مانند Mister Sinister و کارهای او برای به وجود آوردن دسته ای موجودات جهش یافته نیز می گردد.با توجه به اعلام شرکت سازنده در بازی با شخصیت هایی مانند Domino, Wolverine،Cable, Rogue, Red Hulk نیز در بازی حضور خواهند داشت.

Deadpool PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Deadpool pc cover دانلود بازی Deadpool برای PC

 

امیر حسین بازدید : 325 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (3)

دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC

اگر نسخه ی قبلی این بازی که عنوان Oblivion را به خود اختصاص داده بازی کرده باشید، خواهید دانست که سری Elder Scrolls جزو برترین RPG های تاریخ هستند. نسخه ی قبلی این بازی، هنوز هم در بین گیمر ها طرفداران زیادی دارد که هنوز نیز این بازی را انجام میدهند. این بار برخلاف گذشته به محض وارد شدن به گفتگو با افراد , دوربین روی صورت اونها زوم نمیشه و حالتی طبیعی تر داره. مثلآ ممکنه یک شخصیت در حالی که قدم میزنه و کارهای خودش رو انجام میده با شما صحبت کنه و هر از گاهی هم نگاهی به شما بندازه و به صحبتش ادامه بده. صورت ها بسیار بهتر از قبل طراحی شدن و دیگه حالت مصنوعی ندارند. جنگیدن و نبرد در Skyrim دینامیک تر و تاکتیکی تر شده. هر دست برای یک کار هست. مثلآ با یک دست جادو زده و با دست دیگه از سلاح های خود استفاده می کنین. طراحان بازی زمان زیادی رو صرف طراحی اسلحه ها و احساس متفاوت هرکدوم در زمان در دست گرفتن کردن و حس نبردها رو هم بهتر و طبیعی تر از قبل طراحی کردن. دشمنان مختلفی از زامبی ها , ترول ها , اسکلت ها , غول های عظیم الجثه و ارواح یخی گرفته تا عنکبوت های عظیم , اژدهایان , گرگ ها , اسب ها , ماموت ها و ببرهای دندان شمشیری و … رو در بازی شاهد خواهیم بود. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه نهایی Razor1911 بازی به همراه آپدیت شماره ۱|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

|آپدیت شماره ۳ بازی Update 3 RELOADED به پست افزوده شد|

 

skyrim cover pc small دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC

امیر حسین بازدید : 157 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی LEGO Marvel Super Heroes برای PC

داستان بازی خیلی عجیب و خنده دار است.یک شب که مرد عنکبوتی خرابکار ما به دنبال ونوم بود به صورت اتفاقی به سمت آزمایشگاه آسکورپ هدایت شده و در آنجا به جنگ می پردازند.جنگ آن ها بسیار طول کشید ولی ونوم شکست خورد و روی زمین افتاد،همان موقع اسپایدی دیوانه ی ما با مسخره بازی ونم را مسخره کرد و در همان موقع مشتی قوی از طرف ونوم نوش جان کرد.همان موقع بود که به بالاترین طبقه ی آزمایشگاه پرتاب شد و دشمن دیرینه ی خود را دید: میستریو!!!پس از مدتی اسپایدی شوخ طبع ما از دو دشمن خود شکست خورده و به سمت یک شیشه ی نورانی و عجیبی پرتاب می شود،همان موقغ انفجاری صورت می گیرد و اسپایدی وقتی به هوش می آید خود را در فضا و جایی خیلی دور تر از زمین می بیند.همان موقع موجودی با شاخ های طلایی و چشمان سبز نزدیک می شود و با صدایی سرد می گوید:ممنون که راهمان را باز کردی!و همان موقع اسپایدی خود را روی ساختمان امپایر استیت می بیند.فردای همان روز به آزمایشگاه بر می گردد و متوجه می شود که ش.ی.ل.د یک پایگاه در آن جا بنا کرده و به شدت از آن مراقبت می شود.برای همین از روی کنجاوی به هواپیمای شیلد می رود و نیک فیوری را عصبی تر از همیشه می بیند.او می گوید با کاری که اسپایدی دیشب انجام داد یک منبع انرژی بسیار قوی آزاد شده که خیلی ها دنبال آن هستند،و همان موقع بود که همان شاخ طلایی با هزاران موجود وارد زمین می شوند،و جنگ ما آغاز می شود.

LEGO Marvel Super Heroes PC-FLT

 

LEGO marvel super heroes pc cover small دانلود بازی LEGO Marvel Super Heroes برای PC

amirhossein بازدید : 169 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (1)

دانلود بازی Harry Potter 1 برای کامپیوتر

1 دانلود بازی Harry Potter 1 برای کامپیوتر

Harry%20Potter%201 دانلود بازی Harry Potter 1 برای کامپیوتر

Harry Potter 1 اولین نسخه از سری بازی های هری پاتر منتشر شده به دست کمپانی معروف Electronic Arts میباشد که در سال 2001 برای سیستم عامل ویندوز عرضه شد. این بازی در ابتدای برای کنسول قدیمی PS1 ساخته شد ولی پس از استقبال کم نظیری که از سوی طرفداران شکل گرفت، برای چند کنسول نسل بعدی از جمله PS2 و Xbox نیز در دستور کار قرار گرفت.داستان بازی Harry Potter 1 در مورد پسر کوچک و باهوشیست که علاقه خود را به علم جادو نشان می دهد و پس از تلاش های فراوان به مدرسه جادوگری بزرگی راه پیدا می کند تا در آن جا به یکی از جادوگران بزرگ تبدیل شوید و آینده خود را تضمین کند. در ابتدای بازی باید به کمک استاد پیرتان علوم اولیه جادوگری را فرا بگیرید و از آن ها در راه درستی استفاده کنید. از دوستانتان در مدرسه نیز کمک بگیرید تا مهارت های ساده را به خوبی آموزش ببینید.مدرسه هاگوارتز خیلی بزرگ تر از آن چیزیست که قبلا تصور می کردید، پس خود را برای ماجراجویی بزرگی در گوشه و کنار آن آماده سازید. با دو دوست صمیمیتان در Harry Potter 1 یعنی Hermione و Rone همراه شوید تا معما ها و مشکلات بزرگی را که در ذهنتان وجود دارند، حل کنید و به درجات بالاتری در مدرسه ارتقا پیدا کنید. اما تمامی کار هایی که انجام می دهید، بر طبق قوانین هاگوارتز نیست و به همین دلیل نیز دامبلدور تذکراتی در طول بازی به شما می دهد و باید آن ها را رعایت کنید. جذاب ترین قسمتی که در بازی Harry Potter 1 وجود دارد، به دست آوردن سنگ جادو در مسابقات تیمیست که سوار بر جاروی پرنده می شوید و به نبرد با تیم مقابل می پردازید. قانون های مخصوصی نیز برای این مسابقه در نظر گرفته می شوند که برای پیروزی باید از آن ها به طور کامل پیروی کنید.
ادامه مطلب …

امیر حسین بازدید : 131 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (2)

دانلود بازی Dark برای PC

شخصی که درون تاریکی به صورت مخفی حرکت میکند و با جرم و فساد مبارزه میکند به نظر شما چه خصوصیات اخلاقی میتواند داشته باشد؟ فردی عادی و بسیار دلسوز یا پلیسی وظیفه شناس.، اما جالب اینجاست که قهرمان و شخصیت اصلی بازی DARK دقیقا بلعکس تمامی ویژگی هایی است که در بالا ذکر کرده ایم.یک خون اشام بسیار خطرناک که برای ادامه زندگی اش باید از خون انسان ها تغذیه کند!. اما چه دلیلی دارد که یک خون آشام قدم هایش را برای حفظ کردن آرامش مردم و شهر بردارد ، این دقیقا سوژه ای خواهد بود که استدیو Realmforge از آن برای خلق و ساخت بازی DARK استفاده کرده است. میتوان گفت DARK همانند نامش ارتباطی مستقیم با تاریکی دارد ، اما تنها تاریکی است که بازی DARK را میسازد؟در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر! یکی از منحصر به فرد ترین بازی هایی است که تا مدتی دیگر عرضه خواهد شد و به جرات میتوان گفت یکی از برترین بازی هایی نیز خواهد بود که با مخلوط کردن سبک و سیاق چندین بازی با یکدیگر و گنجاندن تمومی ویژگی های انها  در خود ، معجون بسیار دلچسبی را برای گیمران در آینده آماده کند.

DARK PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

DARK pc cover small دانلود بازی Dark برای PC

امیر حسین بازدید : 127 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (2)

دانلود بازی Bound by Flame برای PC

بازی از همان اول به شما حق انتخاب می دهد.شما می توانید چهره خود را شخصی سازی کنید دقیقا شبیه به Skyrim.انتخاب دوم شما جایی است که باید خوب یا بد را انتخاب کنید.می خواهید انسان باشید یا اهریمن؟این به شما بستگی دارد.اهریمن توانایی های بیشتری دارد و در یک کلام کار شما را راحت تر می کند اما شاید هنوز هم برخی ها در این دنیا باقی مانده باشند که خیر را به شر ترجیح دهند به هر قیمتی . اما حالا سوال اینجاست . اصلا داستان بازی چیست؟ داستان بازی از جایی شروع می شود که شما باید از فرمانروای سرزمین Vertial در برابر موجودات عظیم الجثه و بدون قلب حفاظت کنید. گروه اندکی باقی مانده اند که آخرین خط تدافعی Vertial در برابر هیولا ها به حساب می آیند . حالا که داستان بازی را فهمیدیم سوال بالا را به شکلی دیگر تکرار می کنیم. میخواهید به عنوان یک انسان سرزمین خود را نجات دهید یا به عنوان یک اهریمن به سوی دیگر اهریمنان خیزش بردارید؟ انتخاب شما بین خیر و شر هر چه باشد شما دارای یک قدرت فوق العاده هستید.آتش. در علوم راهنمایی خواندیم که یکی از منابع طبیعی نور آتش است. گفتیم نور.نور پردازی چگونه است ؟ در شب شاید ما شاهد نورپردازی حرفه ای نباشیم اما حداقل می توانیم به نورپردازی در روز امیدوار باشیم. اما علاوه بر نور پردازی فاکتور های دیگری نیز باید مد نظر باشند تا بتوان یک بازی را به خوبی توصیف کرد مانند طبیعت بازی.به طور کلی بازی ماموریت های شما غالبا در جنگل می باشند پس باید گیاهان و درختان هم به زیبایی طراحی شده باشند تا بازی جذاب شود.طراحی درختان در یک کلام عالی است. چمن ها نیز عالی تر طراحی شده اند.نکته ی جالب اینجاست که بعضا در حین ماموریت شما کلبه ای را می بینید که از چوب درختان ساخته شده است که این هم زیباست.

Bound by Flame PC-CODEX

 

Bound by Flame pc cover small دانلود بازی Bound by Flame برای PC

 

امیر حسین بازدید : 159 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (2)

دانلود نسخه نهایی بازی فوق العاده زیبای Assassin’s Creed 2

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه کرک شده سالم و نهایی بازی جدید و فوق العاده زیبای Assassin's Creed 2 منتشر شد ! این بازی توسط کرک کننده معروف بازی های کامپیوتری ، SKIDROW کرک شده است و دیگر نیازی برای اتصال به اینترنت نمی باشد و به راحتی بدون گذراندن هیچ مرحله دشواری قادر به بازی کردن خواهید بود ! چندی پیش برخی وبسایت های ایرانی کرکی را مبنی بر کرک نهایی آفلاین این بازی عرضه کردند که متاسفانه اگر از آن روش استفاده شود ، پس از گذراندن چند مرحله ، باز هم شما به مشکل در اجرای بازی برخورد می کنید. از آن جا که تیم دانلودها همواره سعی و اعتبارش در قرار دادن بازی هایی با کرک سالم و اجرا شده می باشد ، به همین دلیل ارسال این بازی با کمی تاخیر همراه بود. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را با کرک نهایی و آفلاین که ۱۰۰ درصد تست شده و سالم می باشد به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.
عرضه ی اساسینز کرید در سال ۲۰۰۶ مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال ۲۰۰۶ بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از ۱۱ میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال ۱۴۸۶ بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت . بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .
و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.
شما داستان این بازی زیبا را در نسخه شماره ۲ این بازی که به تازگی انتشار یافته و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و با همان هیجان و طراوت و ویژگی های خاص بازی ساخته شده ، می توانید پیگیری کنید.

 

 ascr دانلود نسخه نهايي بازي فوق العاده زيباي Assassins Creed 2

امیر حسین بازدید : 117 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (1)

آپدیت دوم بازی Assassin’s Creed Brotherhood Update v1.02

امروز ، آپدیت شماره دوم بازی جدید و بسیار محبوب Assassin's Creed : Brotherhood عرضه شد. در این آپدیت تغییراتی در بخش Single Player و Multiplayer ایجاد شده است که می توان به مواردی همچون برطرف کردن مشکل ذخیره سازی بازی و تغییرات تنظیمات بازی در هنگامی که نام کاربری ویندوز شما با نامی غیر از اسامی انگلیسی باشد ، برطرف سازی مشکل اضافه کردن اسامی دوستانی که در اسم خود نقطه (.) دارند ، تغییر پورت برای انجام بازی در بخش مولتی پلیر از ۱۰۰۰ به ۷۹۱۷ به دلیل اینکه برخی از شرکتها ، پورت بازی را بسته بودند. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را از وبسایت دانلودها به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

brotherhood cover آپدیت دوم بازی Assassins Creed Brotherhood Update v1.02

امیر حسین بازدید : 229 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (1)

دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای PC

تیغ های مخفی را بیرون بکش و بدون هیچ رحمی دشمنان را نابود کن…! شاید جمله ای بهتر از این برای عنوان Assassin's Creed به ذهن نیاید عنوانی که با ساخت آن یک شیوه مبارزاتی جدید را برای هواداران خود به وجود آورد و یوبی سافت سعی کرد تا با ساخت نسخه هایی از این بازی کمی مخاطبان را با نام Assassin آشنا کند. در واقع اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم، این گروه در سال ۱۰۹۲ تا ۱۲۹۶ میلادی موجودیت داشته اند و از سر دسته آن ها می توان به حسن صباح اشاره کرد که به وسیله او توانستند خیلی از سرزمین های فارس را در زمان اسماعیلیان تحت سلطه خود قرار دهند. در واقع Assassinها قاتلانی فاقد عاطفه و بی رحم هستند که به هیچ کسی رحم نخواهند کرد ولی در نسخه دوم این سری بازی ها، یوبی سافت این سناریوی بی رحمی را تغییر داد و کمی عواطف را با بازی خود مخلوط کرد که در نگاه اول مورد انتقاد هواداران قرار گرفت ولی این کار یک ایده نو و جالب به حساب می آمد. الطایر اولین شخصیت اصلی ساخته دست استدیو Ubisoft Montreal برای سری Assassin’s Creed می باشد، وی یک جوان عرب بود که سعی داشت با اطاعت کردن از دستورات فرمانده خود جلوی جنگ بین عرب ها و مسیحیان (جنگ های صلیبی) را بگیرد و می بایست در این راه ۹ نفر از سران این دو جبهه را از بین می برد ولی پس از مدتی فهمید که رئیس خود نیز اصلی ترین فردیست که نمی گذارد این جنگ پایان یابد. همه این جنگ ها بر سر Apple of Eden (سیب بهشتی) می باشد، وسیله ای که به کمک آن می توان قدرتی ماورائی بدست آورد. از این رو شخصی به نام Desmond Miles در زمان حال بازیچه دست سودجویان می شود زیرا آن ها نیز از وجود این وسیله با خبر هستند و قصد دارند به وسیله دستگاهی به نام Animus و استفاده از دزموند، مکان فعلی سیب بهشتی را بیایند. حال چرا Desmond Miles ؟ جواب این است که او یکی از نوادگان الطایر می باشد و از این رو می تواند در این راه طعمه خوبی برای سودجویان باشد. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۲ گیگابایت|

|آپدیت Update v1.01 eu بازی به پست افزوده شد|

 

revelations pc cover small دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای PC

 

امیر حسین بازدید : 263 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (1)

دانلود DLC بازی Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry برای PC

اولین DLC رسمی بازی محبوب و پرطرفدار Assassins Creed IV: Black Flag با نام Freedom Cry عرضه شد. در این DLC که بیش از ۴ ساعت بازی مجزا می باشد، شما با شخصیت Adewale به بازی می پردازید. یک برده ی قدیمی که به یکی از Assassin ها تبدیل شده و برای آزادی خود با کمک دوستان خود تلاش می کند.این DLC شامل ۹ مرحله می باشد و به بررسی اتفاقاتی که درباره ی Adewale پس از ۱۵ سال آزادی از کشتی برده کشی Kenway است می پردازد. برای دانلود این DLC شما می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry PC-RELOADED

 

Assassins Creed Blackflag IV DLC 1 cover دانلود DLC بازی Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry برای PC

امیر حسین بازدید : 131 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (1)

دانلود بازی Assassin’s Creed Liberation HD برای PC

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

Assassin's Creed Liberation HD PC-SKIDROW

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Assassins Creed Liberation HD cover دانلود بازی Assassins Creed Liberation HD برای PC

امیر حسین بازدید : 99 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Ghostship Aftermath برای PC

Ghostship Aftermath | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ghostship Aftermath برای PC

| دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۷/۱۸
بستر های مورد نیاز: Windows
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۵٫۴۲ GB

اطلاعات بازی :

Ghostship Aftermath یک بازی اکشن فضایی است که در محیطی کاملا مدرن دنبال می شود و شما شاهد داستانی تخیلی و همینطور موجوداتی ناشناخته در مقابل خود خواهید بود . داستان بازی شما را به ۳۵۰ سال در آینده می برد . در زمانی که انسان با فضا های بسیار دور سفر می کند و تکنولوژی بسیار بالایی را در اختیار دارد . با توجه به این تکنولوژی موفق شده تا سیارات و دنیا های بسیاری را به مستعمرات زمین نیز اضافه کند که همین امر موجب می شود تا یک نیروی امنیتی با نام Colonial Defense Force و یا با نام مخفف CDF را سازماندهی کنید تا بتوانید از این مستعمرات دفاع کند . ماجرا نیز از زمانی شروع می شود که ارتباط با اکثر مستعمرات قطع شده و تیم CDF هم پس از اعزام ناپدید شده و ارتباطی با آن ها برقرار نشد . بازی نیز دارای مسیر ها و داستان های مختلفی است که بستگی به نحوه بازی و انتخاب های شما در طول مسیر دارد . این بازی به قدری عالی کار شده است که با هر بار بازی مسییری مختلف برای شما وجود خواهد داشت و شاهد ماجرایی تکراری نخواهید بود که خود امری بسیار مهم مخصوصا برای بازی های امروزی به شمار می آید .

آیا قادر به دانلود این بازی نیستید ؟

خرید بازی Ghostship Aftermath PC

قیمت فقط ۷۰۰۰ تومان

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات این بازی کامپیوتری به ادامه مطلب مراجعه کنید …

امیر حسین بازدید : 143 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Infinity Runner Deluxe Edition برای PC

Infinity Runner Deluxe Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Infinity Runner Deluxe Edition برای PC

| دانلود نسخه کامل PLAZA با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۷/۲۰
بستر های مورد نیاز: Windows
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG
حجم فایل: ۵۷۲ MB

اطلاعات بازی :

Infinity بزرگترین سفینه فضایی است که انسان ها قادر به ساخت آن بوده اند که هم اکنون در فضای بی کران شناور است و تنها محافط انسان ها در مقابل خطرات مختلف . ناگهان اتفاقی وحشتناک رخ می دهد و آخرین گرگینه در داخل سفینه متولد می شود . حال شما که زندانی ای در این سفینه هستید نا امیدانه قصد فرار از سفینه را دارید که در این بین یک فرار پر هیجان را نیز تجربه می کنید . شاید مشابه این بازی را بتوان بازی Vector معرفی کرد اما با این تفاوت که اینبار با هیجانی بسیار بیشتر دنبال می شود . در این بازی شما به صورت اول شخص کنترل فرد را به عهده می گیرید و وظیفه شما عبور از سد هایی است که در مسیر وجود دارد و یا بوجود می آید . این بازی دارای ۱۴ مرحله مختلف است که هر کدام به شکلی خاص طراحی شده و دارای بخش های مختلفی هستند . همچنین بازی قابل اجرا در ۲ حالت مختلف به همراه قابلیت بازی آنلاین تا ۳۲ نفر است .

آیا قادر به دانلود این بازی نیستید ؟

خرید بازی Infinity Runner Deluxe Edition PC

قیمت فقط ۵۰۰۰ تومان

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات این بازی کامپیوتری به ادامه مطلب مراجعه کنید …

امیر حسین بازدید : 153 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Me and PostApocalypse 2 Scraping برای PC

Me and PostApocalypse 2 Scraping | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Me and PostApocalypse 2 Scraping برای PC

| دانلود نسخه کامل iNLAWS با فرمت EXE |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۷/۱۸
بستر های مورد نیاز: Windows
نوع بازی: شوتر اول شخص
زبان: ENG
حجم فایل: ۱٫۱۶ GB

معرفی بازی :

Me and PostApocalypse 2 Scraping یک بازی اول شخص شوتینگ است که توسط Frostweep Games ساخته و منتشر شده است . شما در نقش یک دانشمند با تجربه ایفای نقش می کنید که متوجه می شود ویروسی در سراسر دنیا پخش شده و انسان های کره زمین را تبدیل به زامبی کرده است . حال این اتفاق شما را در ماجراجویی بسیار طولانی قرار می دهد که به طور کل زندگی شما را نیز تغییر می دهد . پس از این اتفاق شما عازم سفری طولانی خواهید شد و باید از گرم ترین و سرد ترین مناطق دنیا عبور کنید تا بتوانید این ویروس را از ریشه نابود و سیاره را از هر زامبی ای پاک کنید . در هر مکان و زمانی ممکن است از طرف زامبی ها مورد حمله قرار بگیرید و همین امر تمامی حواس شما را می طلبد . حتی در خواب هم باید مراقب اطراف خود باشید تا زامبی ها شما را به موجودی همچون خود تبدیل نکنند . گرافیک بازی اگرچه تعریف چندانی ندارد و قابل مقایسه با بازی های امروزی مانند Walking Deadنیست ولی داستان و فیزیک بازی تا حد قابل قبولی کار شده است که می تواند برای مدت ها شما را سرگرم کند .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات این بازی کامپیوتری به ادامه مطلب مراجعه کنید …

امیر حسین بازدید : 305 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی James Bond 007 Blood Stone برای PC

James Bond 007 Blood Stone | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی James Bond 007 Blood Stone برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۰/۱۱/۰۲
بستر های مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۵٫۵۵ GB

معرفی بازی :

بدون شک شما هم James Bond قهرمان اصلی فیلم James Bond 007 را می شناسید . شخصی که ماموریت های غیر ممکن را ممکن می سازد . فیلم های بسیاری در این زمینه ساخته شده اند که همه ی آن ها از بهترین فیلم های اکشن در طول تاریخ بوده اند . همین امر موجب شده تا بازی های این فیلم ها نیز ساخته و منتشر شود . حال اگر شما نیز از طرفداران این شخصیت دوست داشتنی هستید می توانید اینبار خود به جای او ایفای نقش کنید . اسلحه های این بازی همچون اسلحه های شخصیت آن در فیلم است و شما می توانید از انواع مختلفی از اسلحه ها در مکان های مختلف استفاده کنید . همچنین در انجام بسیاری از ماموریت ها باید بسیار با احتیاط عمل کنید چرا که در بسیاری از مواقع تعداد بسیاری از دشمنان وجود دارند در مقابل شما و یک کلت !. داستان این نسخه از بازی همچون نسخه های قبلی دنبال می شود و وظیفه شما نیز نابودی افرادی بد در این داستان است .

آیا قادر به دانلود این بازی نیستید ؟

خرید بازی  James Bond 007 Blood Stone PC

قیمت فقط ۷۰۰۰ تومان

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات این بازی کامپیوتری به ادامه مطلب مراجعه کنید …

امیر حسین بازدید : 171 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Watch Dogs برای PC

s بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

Watch Dogs PC -RELOADED

Watch Dogs DLC Unlocker-RELOADED Added

Watch Dogs Update v1.03.471-RELOADED Added

| نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست اضافه شد |

 

Watch Dogs PC دانلود بازی Watch Dogs برای PC

 

dvd دانلود بازی Watch Dogs برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در شش DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۶۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Watch Dogs برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

امیر حسین بازدید : 227 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود بازی Blood of the Werewolf v2.0 برای PC

سلنا , یک مادر و همسری دوست داشتنی که به یک گرگ نیرومند تبدیل می شود . هیولایی همسر او را کشته و تنها فرزنداش را ربوده است حال او می خواهد انتقام شوهرش را گرفته و فرزندش را از چنگال هیولای دیو صفت نجات دهد . در این بازی زیبا , تعدادی از انسان ها زمانی که ماه کامل است به گرگ تبدیل می شوند همچنین شما می توانید به سمت دشمنانتان که بیش از ۳۰ نوع مختلف و با توانایی های متنوع هستند شلیک کنید . در این بازی با سلنا برای گرفتن انتقام و سفری پر از ماجراهای پرخطر همراه شوید . هرچه به پیش یروید می توانید مهارت های انسانی خود را افزایش داده و به سلاح های بیشتری دست پیدا کنید همچنین می توانید نیروهای گرگی خود را نیز ارتقا دهید . حالت هایی در بازی وجود دارد که این اجازه را به شما می دهد تا مدت زمان طی مراحل را ثبت کنید و به صورت آنلاین در اختیار دوستان خود بگذارید و به نوعی با یکدیگر رقابت کنید .

Blood of the Werewolf v2.0 PC-PLAZA

 

 

 

Blood of the Werewolf pc cover small دانلود بازی Blood of the Werewolf v2.0 برای PC

 

امیر حسین بازدید : 85 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی The Walking Dead Season 2 Episode 4 برای PC

The Walking Dead Season 2 – این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

The Walking Dead Season 2 Episode 4 PC-CODEX

قسمت ۴ به صورت جداگانه به پست اضافه شد

 

The Walking Dead Season 2 Episode 1 pc cover small دانلود بازی The Walking Dead Season 2 Episode 4 برای PC

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما چه چیزی بیشتر در این سایت باشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 71
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 607
  • بازدید سال : 5,233
  • بازدید کلی : 47,268